onsdag 1 juni 2011

Besök

Idag har vi haft finbesök här hemma i Klarsjön. Jenny, Hampus, Naala och Tessan med tjocka magen har varit här. Supertrevligt och för en gångs skull stannade de faktiskt i flera timmar. De brukar annars ha så bråttom hem. Vi har hoppat studsmatta och fikat på glass och negerbollar som Nichlas så flitigt gjort på förmiddagen. Lucas var trött och lite gnällig och blev sur när de andra inte gjorde som han ville. Men han gillar besök och ville leka med Jenny och Tessan mest hela tiden. Hampus var lite läskigt men Lucas ville ändå testa att sitta i hans knä ett tag. Naala gav Lucas stora blöta pussar på magen..det uppskattades!


Nichlas lyssnar på Tessans mage. Därinne simmar bebisen omkring. Trångt måste det vara därinne. Inte ens två veckor kvar nu. Jag tycker nog allt att den ska komma ut nu den lille parveln. Vi längtar efter dig!


Jag fick jättefina födelsedagsblommor av mina kamrater idag. Det liknar nästan en brudbukett. Supervackra. Jag har även blivit lovad ett restaurangbesök i goda vänners lag. Det ser jag fram emot.

På jobbet har det varit en hektisk dag. Ikorgon kör vi igen. Dock är det ungefär en femtedel gäster av vad det var idag. Jag ska vara i "köket" och greja..det ska bli kul för det var två år sedan sist typ.

Det fina vädret håller i sig och imorgon ska vi gå till sjön och bada. Jag slutar vid ett och det ska bli skönt. Längtar redan till lördag då jag är helledig.

Fått fina nyheter idag som dock är hemlighetsstämplade tills vidare. Jag tänker suga på karamellen ett tag till...

1 kommentar:

Sofia sa...

Kul med besök. Här hemma grejar vi med poolen för fullt och bara vi får ph-värdet i schack ska det nog gå att bada i den innan helgen är slut. Då får ni allt komma och hälsa på tycker jag!