onsdag 22 juni 2011

BOB Be natural

Nu är det dags igen! Jag håller tummarna så hårt att det knakar för att jag ska bli utvald som testpilot. Denna gång handlar det om produkter från BOB. De har tydligen börjat med något som kallas "BOB Be natural". Saft, sylt och marmelad i olika smaker finns det att välja på. Som namnet skvallrar om innehåller produkterna enbart naturliga ingredienser, alltså bara naturligt socker. Vi som är lite noga med vad den lilla i familjen stoppar i munnen tycker detta låter toppen. Ju mindre tillsatt socker desto bättre för de små tänderna. Är ni nyfikna på lite mer information om detta kan ni använda länken nedan:
http://smartsontestpilot.se/bob-be-natural/bli-testpilot/

1 kommentar:

Mormor sa...

Även om du inte blir pilot kan du ju testa produkterna. Nytt är alltid kul!

Jag blir aldrig utvald. Jag fick inte ens vara med och prova ut Bifiform, som är ett naturmedel mot magbesvär. Jag är ju som klippt och skuren för att testa det, men icke. Jag tror inte att har förstått att min generation är den köpstarka. Dumskallar!