söndag 19 juni 2011

GRATTIS

Idag är det en glädjens dag då jag har lyckan att få gratulera Tessan och Danne som är nyblivna föräldrar. En liten pojke blev det som tittade ut precis sådär innan klockan två i eftermiddags. Teo ska han heta (stavning vet jag inte dock) och han ser ut som en riktig knubbis. Jag har bara fått en något suddig bild på telefonen än så länge men hoppas att jag snart får träffa honom på riktigt. Nästan fyra kilo vägde han iaf och var 50 cm lång. Grattis till älsklings-Tessan och favvo-Danne. Ni kommer bli superbra föräldrar båda två!

1 kommentar:

Emma sa...

Stort grattis och väldigt fint namn på killen ;) Det var bra nära att vår Teodor skulle få heta Teo också, men så i sista stund lade vi dit ""dor" på pappret, haha. :P

förresten, jag kan inte kommentera din blogg via mobilen tydligen, och när jag väl kommer hem glömmer jag bort att skriva.. :(