fredag 10 juni 2011

Fredag

Imorgon önskar jag mest av allt att Lucas är sitt vanliga jag igen. Mamma är trött på tårar och gnäll och på att vara uppe halva nätterna. Gör ont i mammahjärtat när "bebisen" är dålig. Var är min lilla älsklingsunge med det glada humöret? Nu vill vi inte ha mer sjukdomar..blä för det!

Fredag idag för den som missat det. Känns inte som så. Veckan har visserligen gått fort men varit något konstig med sjukdomar och allt. Idag har vi alla fall varit och handlat som vanligt. Ätit lunch på Pizza Hut(!) och varit på besök hos Lucas mormor och morfar. Nu väntar jobb både lördag och söndag..men tolv timmar allt som allt ska jag nog klara av.

Återigen vill jag påpeka hur fort tiden går. Nichlas har redan gått halvtid av sin pappaledighet och om två månader väntar dagis.

Inga kommentarer: