onsdag 11 januari 2012

Grattis bloggen 1 år

Här kan ni läsa det inlägg som jag skrev för EXAKT ett år sedan..

Det har hänt mycket på ett år vill jag lova. Till exempel så har jag hunnit med att skriva mer än 330 inlägg. Rätt stolt över mig själv att jag lyckats hålla bloggen vid liv. Jag har bestämt mig för att fortsätta skriva så länge jag tycker det är roligt. Visst är det ont om tid vissa dagar men så länge bloggen inte känns som ett tvång kan ni räkna med uppdateringar...


Här ser ni en något suddig statistik över mina inlägg. Jag har haft ungefär 1500 sidvyer sedan jag började. Inte jättemassor direkt men det är ändå ett par stycken som är inne och kikar. Det tycker jag är roligt.
 Keep up the good work guys!

2 kommentarer:

Morfar sa...

Bra jobbat

Emma R sa...

Jag kan sakna mitt bloggande ibland men samtidigt känns det lite skönt att vara lite "hemlig". dock finns det saker jag vill skrika ut men som inte hör hemma bland vännerna på fb, o då saknar jag bloggen lite extra. :P

men bra jobbat Elin, jag är en trogen läsare! :)