tisdag 11 januari 2011

Tisdag=övertid

Jag är ensam..gästerna har åkt, Lucas sover, pappan är och jobbar. Jag trodde att det var slut på övertiden nu när de inte har så mycket att göra på min kära mans arbetsplats. Men jag hade fel. Igår kom han hem 22.30 och idag samma sak. Nåja, han får ju i alla fall ihop lite extra komp-tid och vem vet? Kanske kan han vara ledig någon annan dag istället.

Träffen med mina kamrater var trevlig. De åt mina mackor med god aptit och Lucas blev glad över deras sällskap. Han bjöd gästerna på extra mycket dans dagen till ära.


<-----Tjockis-Tessan

Nu ska jag slötitta på tv:n en stund innan jag kryper till kojs. Har börjat på en mycket märklig bok som jag inte förstår något av än. Har dock bara läst 40 sidor eller nåt. Den är skriven av Stephanie Meyer, hon som skrivit twilight-böckerna..och de är ju grymt bra. Nåja, vi får ävl se hur det artar sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte tjock, det där är förtal =) Det måste vara dina mackor som gjorde att jag svullna en aning. =)

Elin sa...

Du är visst tjock..o det ska man vara. Det ä rju enda gången det är "accepterat" o vara mullig...så njuuuut du bara=)