söndag 16 januari 2011

Ruskigt

OBS! Nu har jag ordnat inställningarna här så att det funkar att kommentera mina inlägg för fler än Sara..så varsågoda att sätta igång!

Det regnar ute och är plusgrader. Jag kan inte låta bli att hoppas att våren är på väg. Kanske för mycket att hoppas på med tanke på att det bara är i mitten av januari än så länge. Men hoppet är det sista som lämnar människan..är det inte så man säger?

Jag känner mig rutten idag. Så här konstigt låtsas-bakis som man kan vara ibland. Bakis är jag verkligen inte med tanke på att det var lääänge sen jag drack något alkoholhaltigt. Igår åt jag dock godis (igen). Nichlas och jag har lovat varandra att vara sunda hädanefter. Vi invigde vårt nya löfte med att äta äppelkaka hos mina föräldrar förut..hehe!

Tänkte bjuda på lite bilder från i fredags förresten. Det var väldigt trevligt att träffa arbetskamraterna utanför jobbet. Det gör man ju inte så ofta. Det bjöds på tacos, chips och många skratt.

 


Inga kommentarer: