söndag 30 januari 2011

Bingolotto

Ingen vinst för oss ikväll på Bingolotto. Dock var det rafflande på tredje och sista bingon då jag fick fyra i rad på två ställen nästan direkt. En ynka siffra ifrån att vara 100.000:- rikare. Nichlas blev lite sur när han inte vann nåt och var tvungen att ringa in på "extra-chansen" trehundra gånger (varje samtal kostade 9,95:-) Ingen lycka där heller så vi blev alltså egentligen fattigare än innan, med tanke på den saftiga telefonräkningen.

Nu har Nichlas åkt till jobbet och jag har faktiskt, hör och häpna, cyklat en halvtimme på min mors gamla träningscykel. Nu känns det som om jag skulle ha två enorma blåmärken precis under skinkorna..sadeln är allt annat än bekväm. Men skam den som ger sig. Imorgon ska jag gör samma sak igen.

Idag har Thereze och Macke varit på besök hos oss. Det gillar vi!

Inga kommentarer: