tisdag 18 januari 2011

Arg som ett bi...

Jag har visst fått mig en riktigt bestämd liten kille jag..Lucas blir arg som ett bi när han inte får som han vill. Skriker rakt ut, kastar nappen åt fanders och kastar sig på magen på golvet och sparkar o slår. Det är rätt underhållande om än lite jobbigt emellanåt.




Om tio dagar fyller han ETT förresten...det ni!


Den här veckan är det verkligen fullt upp. Mest pga det stundande bröllopet som är på lördag. Ja, min äldsta syster ska gifta sig med sin Johan minsann. Jag och min andra syster har fått äran att agera tärnor. Köpt en jättefin lila klänning. Var även på stan och köpade oss ett par matchande örhängen igår..det blir toppen.

(Här får ni tänka er en bild på örhängena. Jag orkar inte lägga över korten från kameran just nu)

3 kommentarer:

Sara sa...

En bild på klänningarna kanske är på sin plats:

http://3.bp.blogspot.com/_SovYY9efzVM/TSoJtEEwdrI/AAAAAAAAAiE/q10W-HN7vdg/s1600/DSC07113.JPG

Sofia sa...

Nämen vilken liten surbulle!

Kom igen nu, ge mig en bild på örhängena också!

Elin sa...

Haha, det blir inget Sofia..du får vänta till självaste bröllopsdagen..för nu har kameran fått flytta hem till Gårdeby igen.