onsdag 19 januari 2011

Gjort stan

Idag har jag och Lucas varit på stan och shoppat det allra sista till på lördag. Råkade visst slinka ner en body och en tröja till plutten i påsen också. Jag försvarar mig med att det var REA på båda och att slutnotan slutade på 50:- Som hittat, eller hur?

Den 5:e februari ska jag åka på kryssning. Blir jag, Moa, Jenny, Anna och Emelie. De två sista tjejerna har jag aldrig träffat. Blir spännande. Jenny fyller ju 25 år så det är i hennes ära vi intar havet. Blir såklart jobbigt för mig att vara hemifrån men det kommer nog göra mig gott. Jag behöver öva nu när det bara är tre månader kvar tills jobbet börjar igen...

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, vad kul med kryssning. Och för att inte tala om smörgåsbord! ;P

Elin sa...

Ja, maten ser jag mycket fram emot. Tror dock att mina kamrater är mer inne på det här med tax-free. Jag har blivit en smula torr på sista tiden..men en cider eller två lät nog slinka ner..EFTER smörgåsbordet förstås=)