torsdag 13 januari 2011

Shopping..

Jaha, så har man uträttat veckan storhandling på CityGross då. Det gick bra. Lucas satt still i kundvagnen och pillade på en purjolök nästan hela tiden..fantastiskt! Morfar var med i vanlig ordning. Vad skulle jag ta mig till utan hans hjälp? Avnjutit asiatisk buffé har vi också hunnit med. Lucas åt skinkmacka. Nu står påsarna i hallen och väntar på att bli upplockade..jag måste dock ta mig ett glas pepsi max innan jag sätter fart.


Ikväll kommer pappan hem som vanligt. Han har jobbat kväll nu i tre dagar i rad. Ska bli skönt att få lite hjälp på kvällskvisten med gröttillagning, tandborstning, pyjamaspåklädning och städning. Imorse fick jag sovmorgon förresten..8.20. Men det gills inte riktigt för Lucas var vaken 500 gånger på natten. Mardrömmar? Snorig näsa? Ja, inte vet jag!

Vi skulle ha haft playdate med Tilda och Tindra idag egentligen. Våra planer gick i kras dock pga. feber. Nu håller jag tummen för att lilla Tindra hinner friskna till till nästa vecka då vi gör ett nytt försök att träffas.


Lucas och Tindra
9 månader gamla

Inga kommentarer: