lördag 29 januari 2011

Tröttis

Idag var Lucas trött på sitt födelsedagsfirande men höll god min den största delen av tiden ändå. Emmas tårta gjorde succé och likaså mina bullar..de köpta kakorna var också okej..Delicato-bollar är ett säkert kort, visst?
Den superfina tårtan. Barbapapa såklart. Tack Emma för hjälpen.

Nu sitter jag här och mår lite illa. Tror jag eventuellt ätit lite för mycket=) Nichlas lirar FIFA och snart är det dags att se sista avsnittet av Band Of Brothers. Jag ska vara ärlig, har faktiskt inte lidit mig igenom serien som jag trodde att jag skulle göra. Visa delar har rent av varit ganska spännande. Men njae.
2 stjärnor av 5 möjliga.


Lucas har en helt ny garderob..här är ett urval av alla fina kläder han fått.

Vet inte vad det är med bloggen idag men det är väldigt segt att ladda upp bilder. Därför så lägger jag ner för idag. Ses nästa gång..bye bye!

3 kommentarer:

Emma sa...

... gick den att äta då..? :S *orolig*

Sara sa...

Den var riktigt god. Ett gott betyg från en som egentligen inte är så förtjust i tårta.

Elin sa...

Ja, det var suverän..mums! Ätit idag igen..=)