tisdag 25 januari 2011

Nattuggla

Inatt var det ingen bra natt. Nej, tvärtom faktiskt då Lucas fick för sig att han absolut INTE ville somna om efter att han vaknat ledsen vid 02.45. Mamma försökte förgäves få honom att somna i sin säng igen genom att sjunga, vagga, klappa och bara låta honom ligga och skika ett tag. Inget funkade och resultatet blev till sist och vi intog soffan 04.26. Där lyckades vi i alla fall sova två timmar innan det var dags att gå upp. Idag har jag alltså varit allt annat än pigg..dock har jag sovit middag samtidigt som Lucas. Det gäller att passa på!

Om ungefär tre timmar börjar Nichlas jobba. Känns konstigt att han ska klä på sig och åka iväg precis vid läggdags.

Nåja, det var allt för idag.
Imorgon ska vi leka med Tessan.
På torsdag åker hon nämligen till Thailand.

2 kommentarer:

Emma sa...

Åh, jag undrar om Lucas och Teodor möjligtvis hade någon sorts telepatisk sammankomst eller så i natt? Teo var nämligen vaken ungefär nästan exakt samma tid..!

Skumt. :)


P.S. Nu kan även jag kommentera - det var ju på tiden! ;)

Elin sa...

Öh, vad märkligt..vad är oddsen för det liksom. Usch för sådana nätter dock..det gillar vi inte. Kul att du hittat hit o kul med kommentarer..=) Och förresten, hur lägger man till din blogg på listan av bloggar jag följer? Vet du?