måndag 24 januari 2011

Sofia Wänéus

Nu är Sofia officiellt INTE en Berggren längre..utan en Wänéus. Vill tacka det vackra brudparet för en jättetrevlig och oförglömlig dag/kväll. Och tack tessan för att du ville agera barnvakt.





Denna vecka har Nichlas fått lite annorlunda arbetstider. Han kommer att jobba 22-06 vilket innebär att jag och Lucas får äran att ha honom hemma hela dagen om än sovandes några timmar. Det kallar jag lyx! Slänger in en bild på världens sötaste unge här också...lite ögongodis så att säga. Varsågoda!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Tjena Malena, här har visst bildförstöraren Sofia varit framme.... inte min starka sida att se bra ut på kort tror jag. Fast sista bilden var fin!

Elin sa...

Äh, jag tycker ni blev fina på alla kort trots att de är suddiga till tusen! Ska bli spännande och se vad fotografen åstadkommit sen också...