fredag 21 januari 2011

Pang bom!

Imorgon smäller det. Då är det efterlängtade bröllopet mellan min stora storasyster o hennes Johan. Det känns mycket roligt. Jag åkte dit till klockan ett idag för att hjälpa till att duka. Som tur var somnade Lucas i bilen och påpälsad som han var, med overall och mössa, så lät jag honom sitta kvar och sova. Nichlas anlände också tidigare än planerat så vi hann färdigt allt innan Lucas vaknade..det kallar jag flax! Det blev jättefint i bygdegården med massa pyssel som Sofia gjort. (Oj, vad jag önskar att jag också hade en pysslig sida) Kände mig stolt över att jag fick tillfälle att visa lite vad jag kan. Nog ska jag väl klara av och duka till ett bröllop när jag jobbar med det jag gör. Jag ser i vilket fall som helst väldigt mycket fram emot morgondagen. Ska bli jättekul att göra sig fin i håret och klä sig i klänning. (det händer INTE ofta) Kul och se om Johan står pall för pressen i kyrkan. När han var bestman på mina andra systers bröllop svimmade han nästan av nervositet. Ser också fram emot god mat och trevligt umgänge...

Vi har även hunnit med att ha playdate med Tilda och Tindra. Lucas tycker det är sååå roligt med besök och andra barn är nästan det bästa han vet (näst efter mat och sin mamma o pappa förstås) Han är ett exemplariskt dagisbarn tror jag,

Lucas ska tas hand om av Tessan imorgon. Ja, hon behöver ju öva nu. Inte långt kvar tills det är juni och hon har en egen liten att ta hand om=) Hehe! Självklart litar jag på henne..hon har ju gjort det förr. Men det känns ändå i mammahjärtat när man lämnar bort sitt barn. Undrar om det någonsin kommer kännas bättre? Det måste det ju göra...om 7 månader börjar ju dagis!

Jag LOVAR att jag kommer lägga upp massvis med roliga bilder efter imorgon..tills vidare får ni nöja er med detta:



Lite pics från min egen möhippa och mitt eget bröllop!

Hej så länge...

Inga kommentarer: