måndag 30 januari 2012

Jag har en 2-åring

Så här dags för två år sedan så hade jag och min man (då var han bara min fästman) precis kommit hem till huset med vår bebis. Lilla Lucas, endast två dagar gammal, fick ligga inlindad i filtar och mössor för att hålla värmen då det varit strömavbrott här hemma. 7 grader visade termometern på härinne. Ute var det -26 dagen då han föddes. Nu har han blivit 2 år den lilla busen. Tiden har gått fasligt fort och jag kan konstatera att de två sista åren helt klart varit de bästa i mitt liv. Mitt lilla hjärta..vad skulle jag göra utan honom?

I lördags fyllde Lucas år och var hur taggad som helst när han vaknade. Självklart bjöd pappan och mamman på vacker sång och efter sången uttryckte Lucas väääldigt tydligt att han tyckte det var dags för paket. Och det fick han ju såklart.


Eftre paketöppningen blev det badhuset och senare på eftermiddagen var huset fullt av gäster..precis så som Lucas vill ha det! En lyckad födelsedag helt enkelt..

Födelsedagsbarnet fär grattiskramar av lilla kusin Tyra som numera kan krypa..

Inga kommentarer: