måndag 2 januari 2012

2012

Så..vad har ni för nyårslöften kära vänner? Jag har inte riktigt kommit på något speciellt som jag vill åstadkomma mer än det gamla vanliga. Hålla vikten och vara sund och så...jag ska även försöka tagga ner vad det gäller pengarna och inte vara så snål mot mig och min make. Inte stressa upp mig för handling och städning och allt som har med huset att göra. Jag ska låta saker och ting ta den tid det tar och sedan känna mig till freds med det. Lättare sagt än gjort? Ja, kanske...

Vad gjorde ni på nyårsafton förresten?

3 kommentarer:

Mormor sa...

Det var väldans mycket att klara av. Vad sägs om att lägga ribban lite lägre?

Morfar sa...

Hoppsan,det låter som du får jobba hårt på det där med ekonomi och städning...

Elin sa...

Jag vet...det blir en enorm utmaning. Men vi var faktiskt på stan häromdagen och jag köpte tre tröjor och Nicke en..det tar sig...