fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Ja, idag är det en dag i oturens tecken. Jag måste erkänna att jag är lite vidskeplig när det gäller vissa saker. Nycklar på bordet, gå under stegar, slå sönder speglar och så vidare. Lite läskigt är det allt. Det går magsjuka på Lucas dagis och jag har däför en liten klump i magen. De andra gångerna det gått har vi självklart åkt på det så jag har varit inställd på att det även skulle bli så denna gång...speciellt med tanke på dagens datu,. Ja, vi får se hur det artar sig. Än så länge är han pigg som en lärka. Men jag ropar inte hej förrän dagen är till enda. Dessutom ska mormor och morfar vara barnvakt idag så jag HOPPAS verkligen INTE att han insjuknar och smittar ner även gamlingarna.

Vi ska till banken idag och skriva papper på lånet. Bra dag att göra det på va? Njaa.

1 kommentar:

Morfar sa...

Vaddå,vilka gamlingar?Har Lucas hälsat på Maj-Britt?