söndag 8 januari 2012

To much!

Jag har för närvande alldeles för mycket att göra. Efter att Lucas har lagt sig runt sju så har jag mellan 2-3 timmar egentid. Tid som självklart även ska delas med min man. Två-tre timmar är på tok för lite för jag har så himla mycket saker som jag vill göra. Två nya tv-spel har jag och jag vet att jag verkligen FASTNAR i flera timmar om jag sätter mig där. Tre nya böcker har jag också att läsa. Jag har hunnit BÖRJA i den ena och kan knappt vänta på att få fortsätta. Dessutom är det alltid skönt att slappna av med nån film eller nåt bra program på tv:n ibland. Sedan ska jag få ordning på albumen som jag börjat på men aldrig avslutat..bilder för 1000:- ska sättas på rätt plats. Huga mig! Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar. (trots att jag enbart sover i typ 6) Ett typiskt I-landsproblem kan jag tänka mig..men så är det i alla fall!

1 kommentar:

Mormor sa...

Ja, det är mycket man vill göra. För min del handlar det inte så mycket om att jag inte hinner. Snarare är det orken. Jaq blir så himla trött när jag har kommit hem efter jobbet och ätit. Då är det lätt att välja soffläge, min favorit!