onsdag 4 januari 2012

Det går sådär

med mina "löften" inför det nya året. Det här med att inte stressa upp sig för saker och ting här hemma är nog det allra svåraste. Speciellt när det är hundra saker som ska fixas och det känns som jag varken har tid och ork att göra nåt. Tittar jag ut känns det som jag ska kärkas på all lera..och att Hasse är segare än segast på att plinta gör inte saken bättre. (Fast bara det är klart till i vår är det ju okej) Dessutom har vi fått ny kontakt på banken vilket känns sådär nu när vi ska låna pengar. Hoppas han är trevlig annars ska han få på nöten. Borde inte vara några problem men man vet ju aldrig. Och jag är bra på att oroa mig. Nåja, imorgon ska stoppet under tvättmaskinen fixas till iaf...

2 kommentarer:

Mormor sa...

Jaha å vad är bra då?

Morfar sa...

Lugn och fin,allt ordnar sig till slut....