onsdag 11 januari 2012

Sugen på träning

Jag vet inte vad som hänt med mig men det sista veckan nu har jag varit konstant hungrig och ätit på tok för mycket av allting. Varför vet jag inte men jag får mina perioder tyvärr. Hursomhaver så får det mig verkligen att bli sugen på att ta upp träningen igen. Orken finns inte och inte heller motivationen och det som sätter störst käppar i hjulet är ju tiden. Jag hinner ju inte. Men men..min vision är att jag i framtiden ska kunna träna i alla fall två dagar i veckan. Gärna tillsammans med någon. Annika tränar numera på SATS och säger att det är jättebra..kanske det vore nåt?!

2 kommentarer:

Morfar sa...

Jaja så är livet men gå inte och köp något årskort,för det håller inte eller?

Emma R. sa...

Jag har också en sån period just nu men jag försöker stilla det genom att dricka så mycket vatten som möjligt mellan måltiderna för att "lura" kroppen lite. ofta känns det faktiskt bättre så jag vet inte, kanske försöker kroppen lura mig med genom att ge hungersignaler när det egentligen är törst som är problemet?