onsdag 18 maj 2011

Testardags

Jag har legat lågt vad det gäller det här med att vara testpilot ett tag. Dels för att det inte funnits något som fångat mitt intresse och dels för att jag haft lite ont om tid framför datorn. Nu har det dock ramlat in en hel drös med saker som jag verkligen vill testa på http://www.smartson.se/. Det senaste är detta:

http://smartsontestpilot.se/arla-gammaldags-filmjolk/bli-testpilot/
Alla som känner mig vet att jag är svag för allt vad fil och yoghurt heter. Filmjölk har jag ätit sedan jag var jätteliten och tycker det är hur smarrigt som helst med eller utan tillbehör. På jobbet äter jag ofta filmjölk med bärmix och vindruvor. Nyttigt, gott och mättande. Fil, valnötter och banan är en annan oslagbar kombination. Nu håller jag tummen för att just jag blir utvald så att jag får ha denna "gamla" nyheten på mitt frukostbord inom en snar framtid!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Du har nog god chans på filen. Jag tror det är många som inte äter det. På tal om nya produkter, har du sett att Carlshamns mejeri har rismjölk utan mjölk o laktos. Är det kanske något för Lucas? Det smakar väl inte hö, som havreprodukterna gör?

Elin sa...

Rismjölken testade jag i julas. Då gjorde jag risgrynsgröt på den och det blev gott. Den har en något söt smak som gör det svårt för mig att tro att den passar i matlagning. Du är välkommen att prova så kommer vi och smakar=)