måndag 23 maj 2011

Mystisk feber

Lucas har haft en dag med sådan här mystisk feber igen. Han sov väldans länge imorse, till 8.10, och sedan har han varit hängig hela dagen. Hoppas han får sova gott inatt och att febern är försvunnen till imorgon. Det är lite märkligt att han bara helt plötsligt får feber. Ingen snuva och andra krämpor så vitt vi kan se. Dock fick jag syn på fem stickor på olika ställen på lillens kropp. Dags för daglig visitering innan läggning tror jag. Så inte några ovälkomna gäster följer med i sängen. Ja typ fästingar och så menar jag.

Idag har vi varit på IKEA förresten. Bränt pengar som egentligen inte skulle brännas. Men det känns okej eftersom vi nästan bara handlade till Lucas lekrum. Det börjar så sakterliga ta form därnere. Jag ska ta några bra bilder till morgondagens bloggning tänkte jag..

Nu är ledigheten slut. Men bara tre dagar med jobb väntar..sen tar jag semester resten av veckan!

Inga kommentarer: