fredag 13 maj 2011

Målning

Nu har vi (läs jag) påbörjat det lilla lekrummet. Som jag skrivit tidigare är det bara målningen som är på G än så länge för ekonomin är en smula stram. Men det kommer bli supersnyggt! Två väggar målade i grön härlig färg. De andra två väggarna ska vi ordna i veckan som kommer. Det ska vara färdigt till min födelsedag är tanken.



Lucas har badat i sjön för allra första gången. En smula kallt men faktiskt inte så kallt att man får kramp och frostskador. Jag skulle också doppat mig om tillfälle getts. Men det kommer fler gånger. Jag försökte ladda upp en bild på "det badande barnet" men det ville sig inte riktigt. Återkommer med det i nästa inlägg.

Imorgon jobbar jag frulle och lunch. Inte det bästa men vad gör man inte? Pengar är bra att ha!

Inga kommentarer: