lördag 30 april 2011

Valborg

Idag har vi premiärgrillat. Marinerad fläskfilé. pomme, aioli, ananas, majskolv och sparris blev det. Suvärent gott! Lucas åt massor med kött och gjorde oss alldeles förvånade. Han brukar inte gilla "helt" kött typ som stek eller kotletter. Men grillat är tydligen godast och jag kan inte annat än att hålla med.

Imorgon väntar ytterligare en hård dag på jobbet. Tatueringsmässan gör så att det är proppfullt med folk som äter som riktiga bakfulla hästar. Ingen bårdska har de heller utan sitter gärna i timtal och grisar ner. Men imorgon är det söndag och på måndag är jag ledig. Sedan jobb tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Heeeela veckan lång. Jag saknar min Lucas så det svider i hjärtat..annars går det faktiskt över förväntan på jobbet. Men jag tror jag tycker att sex dagar i streck är lite mycket. Tur att man får betalt!

Inga kommentarer: