tisdag 26 april 2011

Avklarad

Första dagen på jobbet avklarad. Den var lugn med inte sådär jättemassor att göra. En mjukstart skulle man kunna säga. Fick ett bra schema som förmodligen kommer funka bra även när dagis startar. De flesta verkade glada över att se mig (jag har visserligen hälsat på lite då o då) och det känns ju bra. Nu är jag dock död. Tröttare än vanligt alltså. Jag orkar inte ens träna idag. Två dagar på raken med vila. Det får jag lite dåligt samvete över men jag orkar verkligen inte. Jag ska glo på tv:n istället och läsa lite bok för att sedan ÄNTLIGEN få somna sött på kudden.

Det gick hyfsat att vara ifrån Lucas. Det var ju liksom bara några timmar och han vaknade innan jag åkte imorse. Lucas och Nichlas kom dessutom och hälsade på mig en kort stund på jobbet sådär vid klockan två. Lucas verkade glad över att få träffa mig och det kändes härligt i mammahjärtat. Vill ju inte att han ska glömma bort mig. Imorgon börjar jag 5.30. Jag ska alltså gå upp 4.15..DET kallar jag TIDIGT! Ledig på torsdag och sedan jobb hela helgen lång.

1 kommentar:

Mormor sa...

Vad bra att det gick bra på jobbet. Det enda du behöver oroa dig för nu är om Lucas ska tro att Nichlas är hans mamma! (Skämt åsido.Lucas är väl inte dum heller. Han glömmer inte bort dig på några timmar)