söndag 17 april 2011

Fixat och grejat

Idag har vi fått mycket gjort här hemma. Dock hade jag något utav en formsvacka imorse då jag kände mig allmänt hängig. En fuldag skulle man kunna säga. Men nu känns det lite bättre i alla fall. Hursomhaver så har Lucas farmor varit här idag med sin sambo samt Lucas äldsta kusin Tindra. Vi har klippt träd och buskar samt lagat diverse grejer på altan som ramlat sönder under vintern. Jag har även gjort ett krafthandtag i boden därute. Det är verkligen alldeles för mycket saker i förhållande till den lilla ytan men jag har försökt att få till det något sånär. En ordentlig städning får jag och Nichlas ta när vi båda är hemma och lediga och Lucas sover.


Åtta dagar kvar till jobbstart. Jag försöker låta bli att tänka på det så mycket. Försöker att vara positiv och försöker att känna mig lite glad över att faktiskt få göra nåt annat om dagarna. Innerst inne har jag superångest! Jag gillar mitt jobb och jag har fantastiska arbetskamrater men vad ska jag ta mig till utan min lilla Lucas hela dagarna?

Nichlas "nya" vrålåk:



Imorgon fyller min pappa år. Jag ska nog göra ett inlägg i hans ära då..glöm inte att titta!=)

Inga kommentarer: