tisdag 12 april 2011

I`m back

Har ni saknat mig? Jag har saknat internet vill jag lova. Konstigt hur "handfallen" man blir liksom när något inte fungerar. Vi har tokringt till Telia nu i en veckas tid. Det gäller att få prata med rätt person som verkligen KAN något för annars har man ringt förgäves. Det dröjde innan vi verkligen fick hjälp..men nu verkar det ju funka igen. Det känns härligt!

Jag hade tänkt lägga upp en bild på den nya kusinen här innan internet havererade men det hann jag inte. Detta får dock vänta till imorgon eftersom Nichlas har bilden på mobilen och han är för närvarande på jobbet.

Jag har haft massa tankar om vad jag ska skriva om när jag äntligen kan blogga igen men nu verkar det som om alla mina idéer har försvunnit.

Det är härligt att vårvädret ÄNTLIGEN kommit och vi har massor med tussilago i dikena här hemma. Lucas trivs utan overallen och nu går det ju snart att traska omkring ute i vanliga gympaskor.

Träningen går bra här hemma. Jag har dock mått lite dåligt över helgen och varit tvungen att motvilligt vila i två dagar. Det känns inget vidare. Måste ju få upp flåset till jobbstarten. Exakt två veckor kvar till start nu. Det är verkligen nära. Just nu så känns det ganska bra faktiskt. Hoppas det håller i sig.

Vi var på banken igår, jag och min man. Vi var tvungna att låna till en liten slant för nu är det dags att köpa bil. 8:a tvåor på Nichlas gamla skrutt på besiktningen. Så den ska få åka till skroten och istället ska det bli en något äldre v40. Vår bankman hursomhelst är underbar. Åsa är fantastisk på alla sätt och fixar nästan allt man önskar och vill. En sådan människa borde det finnas på alla serviceställen.

Inga kommentarer: