fredag 29 april 2011

Mig själv

Tredje dagen på jobbet är nu slut och jag känner mig faktiskt näst intill mig själv idag. Visserligen var arbetsdagen rätt kort, 5,5 timmar (jag gick upp 4.20) men efter det väntade som vanligt fredagshandling och styr. Jag har tränat nu på kvällen och badat med Lucas. Vi har även varit hos Lucas mormor och morfar en sväng. Jag känner mig nöjd med min nyfunna energi och hopps att den håller i sig. Lördag och söndag innebär mer jobb och sedan väntar en ledig måndag med BVC besök och läkarbesök för mig själv.


Imorgon är det valborgmässoafton. Jag ska jobba men vi ska även hinna med att umgås med kusinerna och kanske ta en sväng in till Sörping och äta glass om vädret är fint. Är lite ledsen över att jag missar Mogatamarken pga jobbet men det kommer fler marknader innan sommaren är över. Vi skulle även grillat med Marcus och Thereze men även där satte jobbet käppar i hjulet. SURT!

Igår var självaste gudfarsan här och hälsade på. Jag bjuder på en bild av besöket!

1 kommentar:

Mormor sa...

Gullekillen!