måndag 4 april 2011

Kliar

Nu är definitivt våren på G serni. Det kliar satan i mina stackars ögon. Jag har allt sett att de börjat sända reklam för diverse allergimedicin på tv:n. Nu får jag leva med rödkantade ögon ett tag framöver. Har väl egentligen alltid varit lite känslig för gräspollen bl.a. men att det kommer så här tiidgt på året, precis när snön gått bort, har jag aldrig varit med om. Nu får vi hoppas på att det inte exploderar bara..det vore trist!


Så här såg jag ut i håret år 2007 iaf...
 Jag vet att jag lovat bild på min nya frisyr men jag är rädd att jag måste göra alla nyfikna besvikna än en gång. Idag har jag inte ens duschat (en av de grejer man kan strunta i som mammaledig=) så frissan är inte vad den borde vara. Jag gör ett nytt försök imorgon då jag faktsitk ska träffa lite människor och därför ska bemöda mig med att göra iordning mig lite.

Vi får fin-besök av Jenny, Hampe och nytillskottet Naala imorgon nämligen. Ja, Naala är alltså en hund då..får se vad Lucas gillar valpen. Blir spännande.

JOBBET NÄRMAR SIG MED STORMSTEG

1 kommentar:

Mormor sa...

Om det är till någon tröst är du ju inte ensam om att klia dig i din släkt precis.