tisdag 5 april 2011

Nämen

Återigen måste jag säga att tiden går för fort. Jag får nästan ont i magen när jag tänker på att Lucas faktiskt blir 15 månader den 28:e. Snart är han stor och visst är det roligt. Men jag vill gärna njuta av en liten Lucas ett tag till. Slow down, please! Och till råga på allt så börjar jag ju jobba om MINDRE än tre veckor och då får jag ju mycket mindre tid med mina ögonsten.

Idag tänkte jag och Lucas åka till öppna förskolan men så blev det inte. Istället tog vi en liten tripp till Sörping för att handla lite smått som fattades här hemma. Jag skulle handla ett paket blöjor och åkte glad i hågen till ICA där de även säljer Lucas gröt. (den finns bara där) Förvånad blev jag dock när jag såg att blöjorna kostade 140:- paketet. Nej, tänkte jag och åkte vidare till hemköp och VIPS blev blöjorna 40:- billigare.

I eftermiddags hade vi besök av Jenny, Hampus och Naala. Naala var så söt som jag trodde att hon var och visst blir man sugen på en egen liten valp. Men nu har vi ju gullegrisen Lucas att koncentrera oss på här hemma och förhoppningsvis ska väl han få ett syskon om några år. Hunden får vänta tills barnen blir tillräckligt gamla för att själva vilja ha en. Kanske en fin 10-årspresent, eller vad tror ni?




Imorgon ska jag träffa min chef på mitt kära jobb. Vi ska snacka schema och semester och sådant som jag behöver veta innan jag börja igen. Nog måste det väl ändrats lite på 15 månader? Det har ju iaf slutat ett par stycken och en ny VD har vi fått. Jag kan inte låta bli att vara lite nervös och spänd.

Och så åter tillbaka till mitt hår. Jag är INTE nöjd med den nya frisyren. Nu blev ni förvånade va? Haha! Det händer sällan att jag är nöjd. Det beror nog mest på att jag egentligen inte vet vad jag är ute efter. Nåja, här kommer den efterlängtade bilden..visst är jag väl en pudding trots allt?


Inga kommentarer: