onsdag 6 april 2011

Nu är det gjort

Nu har jag varit på jobbet och haft "mötet" med chefen. Det gick bra..för det är en fin chef jag har minsann. Jag har förstått att hon kommer göra det yttersta för att få det att funka i höst med dagis och allt. Det är toppen att ha en chef som faktiskt också har småbarn och därmed är lite i samma sits. Det ser ut som om Lucas kommer få vara på dagis tre dagar ena veckan och två den andra och så vidare. Och vi kommer få mycket tid tillsammans alla tre i famljen Berggreen. Dessutom kommer jag att få tjäna pengar och det har jag längtat efter. Nu får vi leva snålt i fyra månader till men sen kommer vi ha TVÅ löner igen...jippi! Jag ska jobba gärnet de 9 veckorna jag har framför mig innan jag går på semester (igen)!

Titta vilka fina skor jag hittat till Lucas på http://www.brandos.se./ Dock en smula dyra men man måste ju få önska lite. Han skulle bli supersnygg i dem i alla fall.

Inga kommentarer: