onsdag 30 mars 2011

Ingen ändring

Idag har vi varit hos farbror doktorn..eller ja, tant doktorn, med Lucas. Pricktest skulle göras och det på Vrinnevisjukhuset. Tidigare har vi gått hos käre doktor Sven André men han har gått i pension så nu fick det blir STORA sjuka huset istället. Jag gillade inte doktorn alls..hon var velig och ful och svarade inte på någon av mina frågor. Ingen förändring vad det gäller allergin heller. Vi fortsätter att hålla tummarna för att i alla fall mjökallergin ger med sig vartefter. Men här gäller det att vara positiv. Det kunde ju varit mycket värre. Jag kan dock inte sticka under stol med att jag faktiskt tycker det är lite jobbigt..speciellt med tanke på att all mat jag försöker laga med iMat och havremjök smakar illa.

Imorgon blir det frisören by the way..

Idag har vi även varit ute och strosat runt på våra ägor.

Så kan det gå

2 kommentarer:

Mormor sa...

Gullis!

Elin sa...

Söt trots lera i ansiktet alltså? Inte illa..=)