onsdag 23 mars 2011

Biggest Loser

Sitter och slötittar lite på Biggest Loser-finalen. Det är ganska spännande. Tänk att vissa gått ner mer i vikt än vad hela jag väger. Är inte det ganska fantastiskt? Tänk om man var så duktig. Men vad får de för liv? Tänk er själva att träna typ 4 timmar om dagen. Jag tycker det räcker med mina 40 minuter jag.





Var ju som sagt och träffade mina vänner en stund idag i metropolen Åby. Blev dock något av en snabbvisit då Lucas var på sitt allra busigaste humör och kunde inte hålla fingrarna i styr hemma hos Jenny. Kaffe på bordet, kakor på golvet, böcker och filmer utslitna och katter nertrampade. Vi flydde hem efter en timme ungefär men underbart är kort. Det var roligt att se dem i alla fall.

Lucas fick självklart gåvor av snälla tant Tessan. Nu har han inte mindre än fyra par av de efterlängtade "dagisvantarna". Nu kan jag med gott samvete låta Lucas gräva med händerna i lera och vatten. Tack gulle-Tessan..du är sååå snäll. Jag lovar att göra mitt yttersta för att ge tillbaka när er bebis kommer. 12 veckor kvar nu. Tiden går supersnabbt. Och en månad kvar för mig att vara hemma...

1 kommentar:

Biggest Loser sa...

Precis som vanligt så är allt på TV extremt för att locka tittare. För deltagarna så är det utan tvekan en kanonstart men när man kommer hem så måste man minska ner det för att kunna parera med vardagssyslor såsom arbete och familj. I programmet reser man iväg och behöver inte tänka på annat än just träning.