söndag 30 september 2012

Sista gången

Årets sista grillning i Gårdeby är över. Som vanligt är jag alldeles för mätt, har lite ont i magen o är helt slut i huvudet. Vi är många nu. Vi har tydligen förökat oss bra för snart får vi inte ens plats allihop runt bordet. Dessutom lär vi ju bli några fler eventuellt med tiden.

Barnen har kul tillsammans o det är bus o fullt ös mest hela tiden. Därav mitt trötta huvud. Tur att man inte har sex ungar. Hur i hela friden klarar man av det? Jag undrar om jag någonsin kommer känna mig redo för ett syskon till Lucas. Jag tycker att han räcker mer än väl mest hela tiden. Nåja. God mat o trevligt sällskap. Härlig söndag o nu är jag redo för en ny vecka som för övrigt börjar med ledig måndag för mig o Lucas men jobb 6-18 för pappan.

1 kommentar:

Sofia sa...

Grillat är godast! Och jag håller med dig, det är verkligen fullt ös nu när vi ses.