måndag 24 september 2012

P-fest

Jag har än en gång bevisat för mig själv att jag INTE längre hör hemma ute på krogen. Igår var det dags för den årliga personalfesten. Jag tog bilen dit och hade planer på att även ta bilen hem. Men när jag kom till jobbet var det fullt drag o väldigt trevlig stämning. Jag rycktes med och skaffade skjuts hem för att även jag skulle få dricka lite. Jag drack två cider vid fyra. Sen var det dags att dra ut på stan för att göra uppdrag. Två timmar var vi ute o klockan sju var det dags att gå till bords för att äta. Man kan säga att stämningen dog en smula o jag drack inget mer. Strax efter tio beslutade jag mig för att köra hem själv. Det gick bra. Och det var skönt att komma hem! Hemma är tar jag trivs bäst helt enkelt o nu lär det dröja länge innan jag försöker mig på fest igen.

Inga kommentarer: