söndag 9 september 2012

känns konstigt det här

Ja, nu sitter jag här i soffan hemma hos mina föräldrar. Klockan är typ åtta, mamma o pappa är inte här o den enda jag har med mig är Nichlas. Lucas är hemma i Klarsjökärret o sover gitt i sin säng. där hemma befinner sug även päronen. Vi har bytt bostad för natten...det känns konstigt. Men imorgon, tidigt som tusan, ska vi åka till Ullared. trots att jag vet att Lycas är i de bästa händerna o i tryggt förvar är det jobbigt utan honom. Att jag var arg på honom innan han somnade gör inte saken bättre. Jag har blivit sådär fjantig som jag lovade mig själv att aldrig bli. Men utan Lucas finns ingen mamma. Jag saknar honom redan.

Jag är trots allt taggad för morgondagen. Det är sällan vi gör nåt bara jag o min andra hälft så det gör oss nog gott. Dessutom har vi en rejäl peng att handla för. Lucas ska få massa nya kläder o en hel massa grejer till höst o vinter. Ni får kika in här i dagarna så lovar jag en uppdatering om Ullaredsresan 2012.

Håll tummen för att jag iaf kommer sova hen liren stund inatt.

Inga kommentarer: