lördag 1 september 2012

Länge sen

Jag tror inte att vi haft en hel ledig dag tillsammans, då alla är vakna samtidigt från morgon till kväll, sedan semestern. Därför välkomnar jag den här lördagen lite extra. Vi har redan varit i stan o testat Familjegympa. Och trots att Nichlas påstår att han känner sig som ett fån tror jag han tyckte det var lite kul också. Snart ska vi åka till Lucas farmor där vi får mat. Det gillas minsann! Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få pärla...om jag orkar. Imorgon väntar ju jobb igen. Underbara ledighet. I LOVE YOU!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Ni får allt ta och skaffa en bebis snart tycker jag. Då får du ju vara ledig! ;)

Sofia sa...

Förresten! Snygg design du bytt till, dock saknar jag din profilbild. Det är ju alltid trevligt att se vem som har bloggen menar jag, även om mycket väl vet hur du ser ut såklart.

Elin sa...

Profilbilden kommer inom kort!