torsdag 2 augusti 2012

Stegeborg 2012

Klicka här om ni vill kika på Stegeborg 2011

Jajamensan. Igår var det dags. Det vi "alla" väntat på. En tradition som rotat sig ordentligt i våra liv. Vildsvinsbuffé i Stegeborg! I år var det dock bara jag och Nichlas om mina föräldrar som ville hänga på. Hade äran att ha min kära kollega (som för övrigt svikit Grand Hotel över sommaren) som servitör vilket gjorde det hela riktigt festligt. Som vanligt var buffén fylld med godsaker och jag lyckades bli proppmätt efter första rundan redan. Orutinerat!




3 kommentarer:

Emma sa...

Vi tänkte också åka dit men det blev aldrig av. Som vanligt..

Sv: jo, det är både bra och dåligt att precis ha flyttat till "nytt". Vi har inte kommit i ordning alls och har hela den biten kvar, men samtidigt vore det skönt om det var lite vardag med lite rutiner både med hus och barn igen. Att var sak har sin plats och inte som nu - där det råkar få plats.. ;)

jamen då har ni ju ett litet projekt att ta tag i! o så har ni ju precis färdigställt altanbygget, icke att förglömma..! Vi var och köpte ny säng till teo förra veckan. han har inte haft spjälsängen sedan i julas tror jag, utan en utdragbar del till Eddies säng eftersom det var lite trångt i deras rum. Nu kändes det fel att låta honom sova i den när han har eget rum, så nu fick han en "riktig" säng även han. :) Han är så stolt över sitt rum, även om där ser ut som jag vet inte vad.. :P

Stolarna är inte skeva, de är .. ja, hur ska jag förklara? sätter man sig i dem sjunker man ner så det känns som man ska gå igenom sitsen och hamna på golvet. :P

Morfar sa...

Vem är gubben i grå skjorta och glasögon?

Sofia sa...

Nästa år ska vi absolut med!