torsdag 16 augusti 2012

Kändis-kåt

Ja. Det är tur att man inte är det för den här veckan har varit grymt kändistät på jobbet. I helgen var det ju skogsröjet med artister som Alice Cooper o Erik Grönvall. Igår hade jag besök av Anna Book (som för övrigt är hissrädd) och Jan Johansen (gammal o tjock o inte speciellt trevlig) Idag är det ju augustifestival med Rix Fm så idag har jag serverat Eric Saade och Panetoz, sons of midnight, dead by april mfl. Oss emellan gillar jag inte kändisar nåt vidare värst. Iaf inte de av det svenska slaget. De har en tendens att verka lite "diviga o förmer" än oss andra vanliga dödliga. Träffade även morgonzoo-teamet och hade jag inte varit arbetsklädd hade jag fixat autografer åt min kära far! Det ni.

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja, vad är det med svenska kändisar egentligen, inte behöver man väl tro att man är bättre än andra bara för att man har en något sånär igenkänd nuna....