torsdag 9 augusti 2012

Barn till låns


Det är tur att jag har så många barn omkring mig som jag kan låna när jag vill. Lucas har så många kusiner att jag kan välja och vraka bland åldrarna. Fantastiskt! Är man sugen på en bebis kan bara "låna" en för en stund.


Igår var det fikaträff här i Klarsjön. Mina två systrar med sina knoddar var här. Minstingen Mille växer för varje gång man ser honom. Tiden går på tok för fort. De andra barnen är också STORA..framförallt har Lucas riktigt växt till sig över sommaren tycker jag. Pratar bra och utvecklas i en ruskig takt. Jag skulle än en gång vilja lägga i NÖDBROMSEN för nu behöver han inte bli större. Två år är en lagom ålder och jag önskar att jag fick ha honom så för alltid! Mitt lilla hjärta.

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack för en rolig eftermiddag. Och väldigt goda muffins!
Skojig bild på Mille, han ser väldigt överraskad ut tycker jag.