tisdag 28 augusti 2012

Nu gick det inte längre

Jag har haft en kass matdag idag. Det gick bara inte längre. Jag har haft en ruskig huvudvärk med illamående. Vet egentligen inte vad det beror på....om det han med mathållningen att göra...men jag unnade mig lite som jag verkligen LÄNGTAT efter i en veckas tid. Filmjölk med flingor o en helt gudomlig nötmix som vi har på jobbet. Gud så gott! Men nu har jag lite ångest fast känner mig ännu mer taggad för resten av veckan. Lagade dock en nyttig middag åt oss här ikväll. Rostad rotsakspytt med tacobiffar o currydressing.

2 kommentarer:

Morfar sa...

Längta efter fil och flingor??? Jag skulle ha satsat på en oxfilé med potatisgratäng eller en pizza.

Sofia sa...

Jag tycker ni är såå duktiga. Ni satt ju bredvid medan jag och Lucas mumsade bullar, det är strongt det!