fredag 3 augusti 2012

Skärpning för tusan!

Under semesterns nästan fem veckor har jag och Nichlas lyckat bli lite extra runda. Nicke har gått upp nästan fyra kilo och jag typ två. Detta måste få ett stopp innan vi bokstavligt talat rullar fram. Därför har Nichlas varit så gullig och köpt mig en crosstrainer. Den är jättebra trots att den är begagnad. Jag önskar att den lät lite mindre för den knarrar ganska högt, och för att inte störa Lucas har vi hittills stängt in oss i vårt sovrum och tränat. Vi har mjukstartat och kör nu ca 20 minuter om dagen. Tanken är att vi ska köra 45 sen när konditionen blivit lite bättre. Sedan ska vi varva den träningen med cykling, joggning och WiiFit. Känns extra kul när Nichlas är med. Vi har till och med gjort en liten tabell med mått och vikt för att kunna följa reultatet lite bättre. Känner mig extra taggad..nu tusan ska jag bli fit for fight!


 NYTRÄNAD OCH SVETTIG SOM FÅ! DET ÄR MIN MAN DET.

1 kommentar:

Morfat sa...

Lycka till!!!!!!!