lördag 6 augusti 2011

Min första lista

Jag minns att man satt och gjorde sådana här "test" eller "listor" i olika tidningar när man var yngre. Jag ska nog återuppliva gamla minnen genom att testa det här på bloggen. Läs och lär dig nåt nytt om mig vettja!

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Glad blev jag när jag spelade rätt bra på minigolfen
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jobbade. Tror jag hackade grönsaker vid den tiden.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Googlade efter inspiration till nya blogginlägg
Det sista du sa högt:
Nu ska jag på toa
Det senaste någon sa till dig:
Smakade det inte gott?
Vad har du druckit idag:
Pepsi Max, mjölk, vatten, apelsinjuice och minerlavatten
Vad var det senaste du åt:
Grillade hamburgare hemma hos Sofia och Johan
Vad var det senaste du köpte:
Hm, storhandlade mat i fredags
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Fulaste dörren i världen. Den är i trä.
Vad är det för väder hos dig nu:
Varmt som tusan men lite moln
Godaste glassmaken:
Apelsinchoklad kanske. Annars är jag en sucker för sorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njae, tror man måste lära känna varandra först. Attraktion är en annan femma.
Sover du tungt:
Absolut inte!
Drömmer du mardrömmar:
Det händer väl någon gång i månaden
Trivs du med ditt jobb:
Jajamensan!
Favoritklädsel:
Önskar att jag ägde en onepiece, men jag får väl säga mysbyxor då.
Favoritlåt just nu:
Det har jag ingen. Har väldigt blandad musiksmak.
Vad ser du om du tittar till höger:
Min gamla brudbukett
Vad gör dig glad just nu:
Lucas gör mig alltid glad och Nichlas förstås. Pussar och kramar och beröm är inte heller fel.
Vad ska du göra härnäst:
Lägga mig i sängen och läsa eller titta på film på datorn
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Lite trött.
Favoritgodis:
Hm, jag gillar ju allt godis. Men något som smakar mint är alltid gott.
Kläder just nu:
Haha! Gröna champion-shorts och en grå t-shirt från Eneby järn med hål under armen.
Hur många kuddar sover du med:
Två. Men de är gamla och obekväma
Spelar du något instrument:
Nej, men piano vore kul att kunna.
Morgon eller nattmänniska:
Morgon
Vad är viktigast för dig:
Mina nära och kära
Är du kittlig:
Ja, fast inte så mycket under fötterna
Snarkar du:
Bara när jag är förkyld
Stjärntecken:
Tvilling
Äckligaste insekten:
Vårtbitare
Längtar du mest efter just nu:
Långledigt med familjen eller att bli ekonomiskt oberoende=)

Inga kommentarer: