onsdag 31 augusti 2011

Juice är smaskens

Trillade precis över en väldigt trevlig nyhet här på nätet. Rynkeby ska visst lansera juice med "twist" som de så vackert beskriver. Bara namnet får en ju att bli intresserad, eller hur? Två nya smaker kommer finnas i butik från vecka 36. Äppeljuice med en twist av hallon samt Apelsinjuice med en twist av mango. Juicen innehåller inget tillsatt socker vilket gör det extra intressant för mig med småbarn. Lucas ÄLSKAR juice och söta drycker men får inte dricka det så ofta för mamma som är rädd om hans små tänder. Men Rynkebys juicer kan man ju servera med gott samvete. Nu hoppas jag på att jag får testa denna nya produkt genom http://www.smartson.se/ och dela med mig av mina åsikter till andra jag känner. Är DU också nyfiken kan du kolla in länken här: www.smartsontestpilot.se/rynkeby/bli-testpilot/

Inga kommentarer: