tisdag 30 augusti 2011

Mammahjärtat blöder

Jag kan inte för mitt liv förstå hur föräldrar som har sina barn på dagis mån-fre typ 8 timmar om dagen, står ut. Mitt hjärta blöder efter att ha haft Lucas på dagis enbart EN dag. Och då ska det tilläggas att Lucas är som klippt och skuren för dagis. Han trivs jättebra och är glad hela dagarna om man ska tro på vad fröknarna säger. Hämtade Lucas 15.30 idag vilket innebär att jag fått tre timmar med honom. Jag har redan abstinens. Hur ska jag klara morgondagen? Som tur är har jag massor med egentid med min skatt på torsdag och fredag då jag är ledig. Längtar massor...

1 kommentar:

Emma sa...

ibland har man inte så mycket att välja på och då blir det långa dagar.. :/ men nu när jag pluggar tycker jag att det är bättre att de får uppmärksamhet på dagis under hela dagarna och att jag kan ägna mig åt dem på kvällarna när jag inte behöver plugga.. vore värre atth ämta dom för tidigt och på så sätt tvingas plugga medan de är hemma.. blev luddigt men hänger du med? :)