onsdag 27 juli 2011

Vildsvin für alle...

Idag är det dags för något som faktiskt blivit en tradtion. Vi ska till Stegeborg och käka vildsvinsbuffé. Detta är något som jag verkligen kan rekommendera för den som gillar grillat. Bjuder er därför på lite bilder från förgående år..jag var dock ingen vidare fototgraf på den tiden (är det väl fortfarande inte) så dessa bilder var de bästa jag hittade i samlingen.

Vildsvin 2007.

Några bilder från 2008 hittade jag inte. Vi måste ha glömt kameran hemma men jag minns att det var enda året då vi satt inne på verandan.

Vildsvin 2009

Vildsvin 2010

Förra året var en liten Lucas med och åt. Idag ska han dock få vara hemma hos farmor och leka. Det blir nog bäst för alla parter...stay tuned for more vildsvinsbilder!

2 kommentarer:

Emma sa...

Mumsigt! har ätit vildsvin några gånger, typ julskinka. det var gott!

Hörrö du, har du kommenterat min blogg några gånger på sistone, vad du vet om? av någon anledning har dina kommentarer hamnat bland skräpposten, och idag när jag gick igenom dem såg jag en från dig men självklart tryckte jag på fel knapp så istället för att ta bort alla utom din så tog jag bort din.. :/

naturligtvis hann jag inte läsa den heller..

Sara sa...

Var 2008 det enda år jag och Jonte var med?