onsdag 9 februari 2011

Smärta

Idag har jag ont, ont, ont. Bara 12 dagar kvar till nästa besök hos Vårdcentralen. Tills dess blir det till att knapra piller.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag håller tummen för att det ska gå smärtfritt och enkelt. Inte ska väl jag ha några hål inte. Jag tror inte det i alla fall. Morfar ska "vakta" Lurre medans jag är där. Sedan ska jag skynda mig hem för att hämta barnet och åka till vaccinationen. Det ser jag inte fram emot. Men vi gör allt det där läskiga på morgonen/förmiddagen så kan vi mysa resten av dagen sen.

Idag har vi varit i metropolen Åby förstår nu, jag o Lucas. Vi har busat tillsammans med Tindra och Tilda på öppna förskolan. Det var jättetrevligt och mycket lyckat. Till och med så pass att vi förmodligen kommer göra om det nästa vecka igen.

Inga kommentarer: