fredag 25 februari 2011

Nytt

Inget nytt på vattenfronten ännu..jag börjar bli bitter. Tur att man har föräldrar i närheten. Jag har redan duschat där två gånger samt kört en full maskin med disk. Imorgon ska Lucas få ta sig en dusch där o likaså Nichlas. Sedan packar jag nog med en påse underkläder för tvätt när jag ändå håller på. Jag är trött på det primitiva livet. Ge mig vatten, snälla!

Ikväll har vi ätit pannkakor. Vi undviker att göra det här hemma då Lucas är läskigt allergisk mot ägg. Men efter att vi nattat honom passade vi på. Lyxade till det lite extra genom att köpa Arlas smaksatta grädde. Choklad blev det. Tyvärr ingen höjdare. Lite för starkt för min smak...



Visar lite bilder på det senaste tillskottet i Lucas garderob..visst är han stilig? Inget går upp emot lite märkeskläder. Fick ju en superfin t-shirt av Tessan och Danne häromdagen också..Lacoste, marinblå..superfin. Han är bortskämd den lille.

Varit och handlat idag. Det blev dyrt. Imorgon ska jag på middag med goda kamrater. Ska träffa Brittis för första gången på ett år. Blir spännande..och gott med restaurangmat.

5 kommentarer:

Thereze sa...

Tungt det där med vattnet! Vad är det som hänt egentligen?

Riktigt snygg outfit till lillkisen! ;)

Elin sa...

Ja, frysta vattenledningar tror jag. Vi satte upp en byggfläkt igår kväll under huset o nu funkar vattnet igen..vi har dock inte varmvatten än o trycket i kranarna är väl sådär..men jag är lycklig ändå!=) Nu väntar städning, diskning o tvättning. Awesome! (som du skulle skriva)

Sara sa...

Varsågoda bajskorvar!

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Thereze sa...

Haha, ja. Det låter onekligen som något jag skulle sagt! Kanske inte om städning, diskning och tvättning men ändå ;)