torsdag 29 oktober 2015

Tittar ni mycket på tv:n?

Det gör inte jag...längre. Tiden räcker liksom inte till på nåt vis. Dessutom finns det ju absolut ingenting bra att se eller följa. Jag ser till att titta på Teen Mom. Det är det enda programmet jag inte vill missa. Är jag inte hemma så spelar jag in det.

Leia lägger sig mellan 18-19. Eftersom hon har diverse sömnsvårigheter som ni vet kan det ibland ta ett tag innan hon somnar. Klockan 20 ska Lucas i säng. Det ska borstas tänder, kissas och stoppas om. Nu är klockan närmare 20.30 och jag måste ta fram kläder till.morgondagen. Jag namnar även eventuellt onamnade kläder och packar det som ska packas till dagen efter. Nu är klockan närmare 21 och ska jag få nån sömn är det dags för mig att sova. Har jag tur hinner jag äta kvällsmat mellan  Leias och Lucas nattning.. annars måste jag göra det innan jag kryper till kojs. Så nä. Nån tv är det oftast inte tal om. Kanske en halvtimme sådär som högst...

Inga kommentarer: